

Τα Smart Lockers διαθέτουν μια ποικιλία εφαρμογών για την παροχή ισχυρών και δυναμικών λύσεων αποθήκευσης.
Τα Smart Lockers θα μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες διαχειρίζονται πολλές πτυχές του χώρου εργασίας τους, από τη διαχείριση εισερχόμενων αλληλογραφιών και δεμάτων έως τον έλεγχο ενός αποθέματος πολύτιμων συσκευών ή εξοπλισμού.
Για τις επιχειρήσεις που διαχειρίζονται παραγγελίες μέσω e-shop, τα Smart Lockers απλοποιούν την διαδικασία παραλαβής προσφέροντας στους τελικούς καταναλωτές αυξημένη αγοραστική εμπειρία και στην επιχείρηση αποτελεσματικότερο έλεγχο και βελτιωμένη διαδικασία παράδοσης των προϊόντων.
Όταν οι συσκευές σας είναι κρίσιμες για τις επιχειρήσεις, τα Ricoh Smart Lockers εξαλείφουν το αργό, ανακριβές πρόβλημα της μη αυτόματης διανομής τερματικών χειρός στους υπαλλήλους κατά 68,5% και προσφέρουν μείωση 50% στις απώλειες και ζημιές περιουσιακών στοιχείων σε διάστημα 12 μηνών.


Τα Ricoh Smart Lockers υποστηρίζουν το εργατικό δυναμικό σας με τη Διαχείριση αποθέματος πληροφορικής, τα Smart Collect and Return και Personal Lockers.
Τα Ricoh Smart Lockers διασφαλίζουν αποτελεσματική διανομή της συσκευής και ευκολία παράδοσης, προσφέρουν επίσης παρακολούθηση αντικειμένων υψηλής αξίας και παρέχουν στους υπαλλήλους σας ασφαλή αποθήκευση.
Τα Ricoh Smart Lockers παρέχουν ασφαλή σημεία συλλογής και επιστροφής για βιβλία, εκτυπώσεις, αναρτήσεις και έγγραφα.
Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την ασφαλή διανομή εκπαιδευτικών βοηθημάτων όπως προβολείς, φορητούς υπολογιστές, tablet, ακουστικά και πληκτρολόγια.


Τα Smart Lockers RICOH προσαρμόζονται στις ανάγκες σας και σας βοηθούν να το πετύχετε.
Αποθηκεύστε με ασφάλεια τα αντικείμενα των εργαζομένων σε υβριδικά περιβάλλοντα, βελτιστοποιήστε τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων και προσφέρετε βολικές επιλογές κλικ και συλλογής για τους πελάτες.
Τα ερμάρια μας έχουν ενσωματωμένα πρότυπα υψηλής ασφάλειας και απλή λειτουργικότητα χρήστη και διαχείρισης, όλα σε ελκυστικές αισθητικά μονάδες που δεν θα φαίνονται παράταιρα στον χώρο σας.
Με μια εύχρηστη διεπαφή αφής σε κάθε θυρίδα, οι χρήστες μπορούν εύκολα να κάνουν check in και να επιστρέψουν περιουσιακά στοιχεία μέσω ενός συστήματος αυτοεξυπηρέτησης, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής και τον φόρτο εργασίας διαχείρισης.
Ενώ η υποστήριξη σε πολλές γλώσσες βελτιώνει περαιτέρω την προσβασιμότητα, εξυπηρετώντας ένα παγκόσμιο εργατικό δυναμικό και διασφαλίζοντας την ευκολία χρήσης σε διαφορετικές περιοχές.


Οι εργαζόμενοι μπορούν να επαληθεύσουν την πρόσβαση χρησιμοποιώντας υπάρχοντες κωδικούς RFID ή κωδικούς PIN που ορίζονται από τον χρήστη, διασφαλίζοντας ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες ανακτούν ή επιστρέφουν στοιχεία.
Επιπλέον, οι λειτουργίες απομακρυσμένου κλειδώματος και ξεκλειδώματος επιτρέπουν στους διαχειριστές να ελέγχουν την πρόσβαση στον χώρο αποθήκευσης από οπουδήποτε, παρέχοντας ευελιξία και εποπτεία σε πραγματικό χρόνo
Τα χαρακτηριστικά ενσωμάτωσης και συνδεσιμότητας των RICOH Smart Lockers παρέχουν μια εξαιρετικά προσαρμόσιμη λύση για τις επιχειρήσεις.
Με την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του IT Service Management (ITSM), τα έξυπνα ντουλάπια συγχρονίζονται με πλατφόρμες όπως το ServiceNow και το Top Desk για αυτοματοποιημένες ροές εργασίας.
Η υποστήριξη API διασφαλίζει τη συμβατότητα με προσαρμοσμένες ροές εργασίας για επιχειρήσεις, ενώ η πρόσβαση σε εφαρμογές για κινητά επιτρέπει στους διαχειριστές να διαχειρίζονται λύσεις αποθήκευσης χωρίς κόπο, ακόμα και όταν βρίσκονται μακριά από τα γραφεία τους.


Μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη με κλικ και παραλαβή
Τοποθετημένα εντός του καταστήματος, τα έξυπνα ντουλάπια αποθήκευσης προσφέρουν μια ευέλικτη ευκαιρία εκπλήρωσης παραγγελιών. Επιτρέπουν στους πελάτες να παρακάμπτουν τις ουρές με καθαρή συνείδηση και να παραλαμβάνουν τις αγορές τους χωρίς κόπο.
Υποστηριζόμενο από τεχνολογία cloud, το έξυπνο ντουλάπι είναι ενσωματωμένο με ψηφιακή τεχνολογία για να υποστηρίξει ένα αποτελεσματικό και εύκολο ταξίδι αγορών.
Εξασφαλίστε ταχύτερη παράδοση δεμάτων με διαθεσιμότητα πόρων σε πραγματικό χρόνο
- Καταχωρεί το καθένα σε μια πλατφόρμα που βασίζεται στο cloud, σαρώνοντας και αντιστοιχίζοντας ένα έξυπνο ντουλάπι και έναν κωδικό έκδοσης.
- Στέλνει ένα email στον παραλήπτη με τις σχετικές πληροφορίες, ώστε ο υπάλληλος να μπορεί να παραλάβει το/τα δέμα/δέματα όποτε τον/τους βολεύει.
- Καταγράφει και αποθηκεύει τα δεδομένα συναλλαγών για παρακολούθηση, αναφορά και ανάλυση.


Χαρακτηριστικά και οφέλη των θυρίδων δεμάτων
- Δυνατότητα μεταφόρτωσης παραγγελιών πριν το άνοιγμα των καταστημάτων
- Μείωση των ουρών στο ταμείο
- Αποτελεσματικότερη και ταχύτερη επεξεργασία παραγγελιών και επιστροφών
- Βελτίωση της εμπειρίας αγορών των πελατών
Ευκαιρίες για λιανικό εμπόριο μεγάλης κλίμακας
Επιλέγοντας το Ricoh Parcel Locker ως τοποθεσία παράδοσης, οι εταιρείες λιανικής πώλησης μπορούν να μειώσουν τις ουρές στο κατάστημα και να επιταχύνουν τις επιστροφές και τις ανταλλαγές, καθώς τα προϊόντα παραδίδονται απευθείας στο έξυπνο ντουλάπι, αυτοματοποιώντας και ψηφιοποιώντας κάθε βήμα.
Εκτός από τις παραδόσεις, το ντουλάπι μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για αποστολές, κανονίζοντας την παραλαβή από τον courier μέσω μιας ειδικής εφαρμογής.


Αρθρωτά, επεκτάσιμα και προσαρμόσιμα
. Ο σχεδιασμός αρθρωτών στηλών επιτρέπει την προσαρμογή των ντουλαπιών σε διαφορετικές απαιτήσεις χώρου. Χάρη σε μια σειρά από μοντέρνα, κλασικά και ξύλινα φινιρίσματα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λύση που συνδυάζεται άψογα με την εταιρική σας διακόσμηση και στυλ.
Κύρια πλεονεκτήματα
- Ασφάλεια και προστασία περιουσιακών στοιχείων
- Δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή
- Γρήγορη και εύκολη online κράτηση
- Δυνατότητα παραχώρησης προσωπικών θυρίδων
- Αποδοτικότερη χρήση του χώρου
- Αρθρωτός, επεκτάσιμος και προσαρμόσιμος σχεδιασμός

SMART LOCKER 7700 series
- Κατάλληλα για διαχείριση υλικών και φορητών συσκευών όπως είδη γραφικής ύλης, περιφερειακά πληροφορικής, barcode reader, POS, ασύρματους, tablets κα.
- Παρέχουν εύκολη πρόσβαση και παρακολούθηση των αποθηκευμένων ειδών
- Παρακολούθηση της χρήσης κατά άτομο, τμήμα, τοποθεσία
- Πρόσβαση χωρίς κλειδί αλλά μέσω κωδικού PIN ή κάρτας ή barcode
- Γρηγορότερη διανομή χωρίς καθυστερήσεις
- Διανομή χωρίς την ανάγκη απασχόλησης προσωπικού
- Ανέπαφη παράδοση (μειώνουν την ανάγκη και τον κίνδυνο αλληλεπίδρασης μεταξύ ανθρώπων)
- Εξοικονόμηση χρόνου και χώρου
- Δυνατότητα φόρτισης των ηλεκτρικών συσκευών
- Διάφορα μεγέθη θηκών
- Εσωτερικού χώρου με διαφανή πρόσοψη

SMART LOCKER 7600 series
- Κατάλληλα για διαχείριση διανομής αλληλογραφίας και δεμάτων (Click & Collect)
- Γρήγορη, ασφαλής πρόσβαση, πιστοποίηση χρήστη μέσω barcode, μαγνητικής κάρτας, κωδικού.
- Γρηγορότερη διανομή χωρίς καθυστερήσεις
- Αυτοματοποιημένη παρακολούθηση – καταγραφή παράδοσης και παραλαβής
- 24ωρη υπηρεσία χωρίς την ανάγκη απασχόλησης προσωπικού
- Παράδοση χωρίς αναμονή σε ουρές
- Ανέπαφη παράδοση (μειώνουν την ανάγκη και τον κίνδυνο αλληλεπίδρασης μεταξύ ανθρώπων)
- Μείωση των ανεπιτυχών παραδόσεων
- Διαθέσιμα με διάφορα μεγέθη θυρίδων.
- Δυνατότητα προσθήκης πλευρικών ντουλαπιών
- Κατάλληλα για εσωτερική και εξωτερική τοποθέτηση
- Πιστοποίηση IP24 αντέχει βροχή, υγρασία και διείσδυση σωματιδίων 12,5 mm ή μεγαλύτερη
- Αντοχή στο κρύο και τη ζέστη, σε θερμοκρασίες από –23°C έως 43°C με προαιρετικό ανεμιστήρα θερμαντήρα – Χωρίς ανεμιστήρα θερμαντήρα: 4°C έως 43°C
- Δυνατότητα εξωτερικής διαμόρφωσης (branding)
